sobota, 18 lutego 2012

Buenos dias



Witam wszystkich Gości serdecznie!!!

Zacznijmy od tego, że niestety ten blog nie będzie tak obfity jak poprzedni (http://tortillaflat.blog.onet.pl/) – calutkie dni spędzam tu przed komputerem, więc ponowne doń zasiadanie wieczorami jest jedną z ostatnich rzeczy, na jakie mam ochotę  (marzy mi się raczej przekopanie ogródka, lub chociażby wykopanie jednego rowu).

Zacznijmy więc może raczej od tego, że właśnie zmieniłam tapetę z tej:



na tą:


ponieważ wieczne śniegi wydają mi się jakoś nie na miejscu, podczas gdy dajmy na to w tej właśnie chwili mam przed sobą dwie gigantyczne palmy.

Praktyki są jak na razie ciężkawe: organizacja eventów dla ZwalczNude.pl było zadaniem zdecydowanie wdzięczniejszym niż ślęczenie nad plikami w tej wieży Babel jaką jest moja firma (ledwo co przestawiłam się na hiszpański, a pierwszy dzień spędziłam nad robótkami po angielsku, podczas gdy skupienie się utrudniały mi zdecydowanie rozmowy po niemiecku prowadzone przy moim stole – więcej niż połowa personelu to Niemcy).

Jednak jest to cena, jaką muszę płacić za przebywanie w tym pięknym mieście!!!
Poza tym, współlokatorki mi się – jak zwykleJ - udały. Dwie Włoszki, Noemi i Federica, z którymi naprawdę dobrze mi się żyje.

Eh, jak ciężkie jest życie ludzi pracy! (Głęboki ukłon w stronę wszystkich Ludzi Pracy, zwłaszcza mojego Padre, którego na to narzekania nigdy na me własne uszy nie usłyszałam). Wstajesz skoro świt lub przed nim, pędzisz do roboty, jesteś w niej cały dzień, po czym wracasz aby przygotować jedzenie na obiad następny i padasz trupem do łóżka… Jak piękne jest życie ludzi studiujących!

3 komentarze:

  1. Dobra,słowo się rzekło:ogródek czeka nieskopany,choćby i do czerwca

    OdpowiedzUsuń
  2. "współlokatorki mi się – jak zwykleJ - udały" - od razu wielki uśmiech z tej zasypanej śniegiem i zimnej Warszawy! Ale... chyba nie lepsze niż te wcześniejsze? Nas się nie da zastąpić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ oczywiście, że kabackie są nieporównywalne z żadnymi innymi na świecie!!!

    OdpowiedzUsuń